Universitaire Bachelor Fysiotherapie voor de vierde keer topopleiding

26 november 2020
Universitaire Bachelor Fysiotherapie voor de vierde keer topopleiding

De universitaire Bachelor Fysiotherapie is ook dit jaar weer benoemd als topopleiding door de Keuzegids.

De unieke combinatie van wetenschappelijk en praktijkgericht onderwijs, de beste docenten in hun veld en facilitaire voorzieningen van hoge kwaliteit, maakt de studie officieel tot een van de beste studies in gezondheidswetenschappen.

De Keuzegids maakt gebruik de Nationale Studenten Enquête, waar bijna driehonderdduizend studenten aan deelnemen, alsmede het deskundige oordeel van kwaliteitsbewaker NVAO. Uit de gids blijk dat de wetenschappelijke vorming en de praktijkgerichtheid van de opleiding hoog scoren onder studenten. Ook onze docenten, faciliteiten en het programma zelf blinken uit.