Home Over ons Werken bij SOMT University of Physiotherapy

Werken bij SOMT University of Physiotherapy

We zijn een toonaangevend opleidingsinstituut voor HBO en WO onderwijs op het gebied van fysiotherapie. We ontwikkelen en verzorgen opleidingen en nascholing voor fysiotherapeuten. Bepalend voor ons succes zijn onze docenten - die ook in de praktijk werken - en onze sterke oriëntatie op innovatie en wetenschappelijke onderbouwing.

Activiteit verzorgen bij SOMT University of Physiotherapy

Heeft u interesse om een activiteit te verzorgen in het kader van nascholing in de fysiotherapie? Stuur dan een e-mail met de cursus die u graag wilt verzorgen - inclusief een kort persoonlijk profiel - naar onze manager nascholing Lotte Germans. Let op: Wij verzorgen alleen cursussen, masterclasses en symposia in onderwerpen waar evidentie aanwezig of te verwachten is.

Huidige Vacatures

Medewerker Studentenadministratie | 24 -40 uur

Medewerker Marketing & Communicatie | 24 - 40 uur

Facilitair Medewerker | 24 - 40 uur

Acquisitie naar aanleiding van bovenstaande advertentie(s) wordt niet op prijs gesteld.