Home Nieuws Nieuwspagina

Vacature - Medewerker Marketing & Communicatie

01 september 2023
Vacature - Medewerker Marketing & Communicatie

Ben jij een social media tijger? Wil jij aan de slag bij een private onderwijsinstelling die volop aan het groeien is? Ben je creatief én gek op uitdagingen op het gebied van marketing en communicatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

SOMT is een toonaangevend Nederlands opleidingsinstituut voor bachelor- en masteronderwijs onderwijs op het gebied van fysiotherapie. Wij bieden de enige universitaire bacheloropleiding fysiotherapie in Nederland aan en ontwikkelen en verzorgen zowel masteropleidingen als bij- en nascholing voor fysiotherapeuten. Bepalend voor ons succes zijn onze docenten - die wetenschappelijk geschoold zijn én in de klinische praktijk werken - en onze sterke oriëntatie op innovatie en wetenschappelijke onderbouwing.

Vanwege verdere versterking van de Marketing & Communicatie functie is SOMT op zoek naar een

Medewerker Marketing & Communicatie

24-40 uur per week

De werkzaamheden

In deze functie richt je je met name op de externe communicatie van SOMT en het werven van studenten voor onze opleidingen. Doel: de goede positie van SOMT in de opleidingsmarkt (employer branding) voor post-HBO en academisch onderwijs in de fysiotherapie verder versterken. Op het gebied van employer branding ga je het werkgeversmerk vertalen naar interessante en creatieve content. Je werkt samen met je leidinggevende de marketingstrategie uit en geeft hier uitvoering aan. Denk daarbij aan het beheer van de social media kanalen, het uitwerken en (binnen de bestaande kaders) vormgeven van online en offline producten, het (mede) organiseren van open dagen/opleidingsbeurzen en andere promotieactiviteiten en het vertegenwoordigen van SOMT bij deze activiteiten.

Het profiel

Je enthousiast, zelfstandig en heb je oog voor detail. Je bent een ster in het maken van professionele content en kunt niet wachten om de hele huisstijl, uitstraling en alle interne en externe communicatie nieuw leven in te blazen. Je enthousiasmeert potentiële nieuwe studenten door interessante en creatieve content  op social media te creëren. Je hebt een afgeronde MBO-opleiding op het vakgebied en hebt minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een (private) onderwijsomgeving. Je schrijft aansprekend en vlot en bent pro-actief en representatief in je benadering van mensen.

Je werkt goed en gemakkelijk met programma’s als Photoshop, Illustrator, InDesign en bij voorkeur ook met Mailchimp en/of Laposta. Je hebt aantoonbare resultaten geboekt met de inzet van social media (denk aan LinkedIN, Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, etc. Je werkt nauw samen met externe partijen waaronder reclamebureaus en vormgevers.

Ons aanbod

SOMT is een ambitieuze, professionele organisatie. Je werkt in een klein, betrokken team. Wij bieden een werkomgeving waarin eigen inbreng wordt gewaardeerd. Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring en passend voor de sector. We starten met een jaarcontract.

Reageren

Ben je geïnteresseerd en pas je in het profiel? Mail dan je motivatie en je cv onder vermelding van het  onderwerp ‘sollicitatie Medewerker Marketing & Communicatie’ vóór 10 maart 2024 a.s. aan Lotte Germans (hr@somt.nl). Vragen over de procedure kun je ook via dit mailadres stellen.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.